Vánoce jsou sice za námi, to však neznamená, že by nějak opadlo nákupní šílenství, které je s nimi spojeno. Spíš naopak – právě teď totiž odstartovaly povánoční výprodeje a pro obchodníky tak nastaly opravdové žně.
Slevy napříč sortimentem
Obchody, jak kamenné, tak i online shopy, lákají na nejrůznější akce a slevy, které se často pohybují v desítkách procent. Proto, pokud i vám nadělil Ježíšek pod stromeček hotovost, rozhodně teď máte z čeho vybírat. Vůbec přitom nezáleží na tom, zda sháníte nový mobilní telefon, notebook, sportovní vybavení, spotřebiče do domácnosti nebo něco pěkného na sebe. Sortiment je totiž víc než široký a slevy prochází napříč všemi segmenty.
Obchody nespí
Nakupování přes internet se stalo po celém světě, Česko nevyjímaje, doslova fenoménem. Provozovatelé eshopů proto neponechávají nic náhodě – obzvlášť v tomto období, kdy mohou výrazně navýšit svůj obrat i tržby. Na nápor zákazníků se pečlivě a dlouho dopředu připravují za pomoci odborníků z řad marketingových agentur. Ti jim poskytují cenné připomínky, radí s vylepšováním, pomáhají jim s tvorbou webových stránek, s vytvářením kampaní i s celou propagací. Ani ta sebelepší reklamní kampaň totiž nemá šanci na úspěch, pokud o ní lidé nevědí.
Reklamní kampaně útočí
Způsobů, jak být tzv. vidět a přivést k sobě zákazníky, nabízí online marketing celou řadu. Důležité je však umět je správně namixovat, aby na sebe navzájem navazovaly a fungovaly jako celek. Mezi hlavní nástroje patří optimalizace pro vyhledávače, placená PPC reklama nebo tvorba a publikování kvalitních článků na různá témata, která zaujmou a přilákají nové návštěvníky. Opomenout nesmíme ani sociální sítě, počet uživatelů na nich totiž neustále roste. Daří se hlavně Facebooku – jen v Česku na něm má svůj profil více než čtyři a půl milionu lidí. Reklama na Facebooku tak představuje velice efektivní způsob propagace, který firmám přináší skvělý poměr cena/výkon. A nám zákazníkům zase pomáhá najít přesně to, co hledáme, dokáže totiž přesně zacílit podle našich zájmů, zálib a celé řady dalších faktorů. Tak, vzhůru do nakupování!